“Bet pag- es jau ar neesmu nekāds puisis no Varakļāniem. Pirms tam palasīju forumus, apjautājos paziņām, it kā kopējais viedoklis bija baigi pozitīvs. Izmēģinājuma brauciens bija ideāls. Gan mašīnas izturības un manevrēšanas ziņā, gan Latvijas valsts kases papildināšanas jomā. Arī ceļu policija atzina, ka mašīna ir labā kārtībā, ja jau var nesties tādā ātrumā. Protams, šādi vārdi glaimoja, un tas, ka bankā bija jāpārskaita pārsimts eiro un mazliet jāpastaigā kājām, kopējo iespaidu nesabojāja.

Mašīna nonāca mūsu īpašumā. Braukājusi pārsvarā sieva. Zinu, ka šis izklausās pēc vecā, labā stāsta, ka ar šo mašīnu pārsvarā opītis braukāja uz baznīcu, bet nu tas ir fakts. Mūsu gadījumā tas gan nav nekāds pluss, jo atgriežamies pie pirmās rindkopas.

Protams, ka izbraucu arī es. Varu teikt tikai labāko- ar šo mašīnu var mierīgi iekabināt kādam skrieties gribētājam, apdzīt kā stāvošas ātri braucošas mašīnas, un nemanāmi iejukt pūlī, ja ir gadījušies kādi sūdi, bet pēc tam interneta forumus nodirst BMW braucējus.

Mašīna būs gana laba gan kādam pajolītim, kas nupat nolicis tiesības un tagad grib pierādīt, ka viņa instruktors bija reāls pokemons, gan respektablam kungam vai dāmai, kas brauc uz zolīdu biznesa tikšanos. Arī ar maziem bērniem nekādu problēmu- salādē aizmugurē un vietas pietiek pat veseliem 4. Es vēl neesmu pastāstījis par bagažnieku- tas ir fakin liels. Brīžam liekās kā tik mazā mašīnītē var ierīkot tik lielu bagažnieku.

Tur var salādēt da jebko. Pašam gadījies pārvadāt nelegālos imigrantus, un veči- bez problēmām salien 7 cilvēki. Mazliet sten un smok, bet nu piedodiet- takava seļavi. Atvest kartupeļus no laukiem- nekādu problēmu! Ielikt ratiņus un vēl 3 kastes ar alu? Mierīgi! Rēķinoties vēl ar to, ka visticamāk pēc trīs kastēm ratiņus anyway kaut kur padirsīsi… iģeaļņiks. Sanāks vieta vairāk kastēm.

Ir četras durvis. Visas taisās vaļā, un pats galvenais taisās arī ciet. Durvis aprīkotas ar logiem, kas arī taisās vaļā un ciet. Priekšējiem logiem vispār haļava- nospied zin, tādu mazu podziņu pie roktura un logs verās automātiski!

Mašīnai ir stūre, pāris spoguļi, kaut kādi pedāļi, un pats galvenais- krēsli! Jā, jā, tas nav nekāds joks un nemēģinu tagad potenciālos pircējus ķert uz muļķi. Ir mīksti, skaisti, neizsēdēti krēsli. Pie tam tīri. Da tur vispār viss ir tīrs. Manējā preilene pasista uz tīrību.

Visu laiku pucēja mašīnu no iekšas un āras. Man pat radās iespaids, ka viņas īstais dzīves aicinājums ir darbs automazgātavā.
Bez tā, ka mašīna ir tīra, viņa ir tuvu ideālam tehniskajā ziņā. Viss, kas parasti ātri bojājās uz mūsu ceļiem, tika labots laicīgi un kvalitatīvi. Melošu, ja teikšu, ka tikai pie oficiālā dīlera, bet pie sava čaļa, kas vismaz man makaronus uz ausīm nekabina, gan.

Mašīnai garšo dīzelis. Bet diētas veidā. Precīzu datu man nav, bet vairāk par 8 litriem viņš neēd pat braucot uz Viļņu uz 140. Normālā režīmā zem 100km mašīnīte iesūc sevī ap 5 litri degvielas. Un pats galvenais- eļļa gan viņam negaršo. Nemaz. Mainīta ik pēc 8tk kilometriem, un nekad nav manīts, ja dīzelītis pa kluso būtu piesūcies eļļas rezervēm.
Pats galvenais jautājums- vecīt, kur tad prikols?

Vai tu man arī tagad braukā pa ausīm? Prikola nav- normāla mašīna par adekvātu cenu. Nobraukums 235600 ir īstāks par īstu. Labprāt notītu zemāku, bet īsti nemāku. Diezgan droši, ka nekas liels nebūs jātaisa, jo viss iet ļoti raiti un nekādas agonijas pazīmes neizrāda. Jā, pie mīnusiem varu piebilst, ka ir tikai viena atslēga, un mašīnai durvis pašas slēdzās ciet pēc laika. Tāpēc būtu ideāli, ja kāpjot ārā paķertu līdzi arī atslēgu.

Vai vismaz atstātu logu vaļā. Ja aizmirst gan vienu, gan otru, jauns stikls maksā nedaudz virs 100. Neprasiet kā es to uzzināju…. Tuvojās ziema. Un tas ir veids kā varēsiet savam kaimiņam izpalīdzēt ievelkot viņa neejošo mašīnu, ko nevar iedarbināt sala dēļ. Man vispāŗ radās priekšstats, ka šo mašīnu varētu iedarbināt arī ja viņa atrastos mūžīgā sasaluma zonā, ar vidējo gaisa temepratūru -280.

Tehniskā ir līdz decembra beigām. Ja būs problēmas to iziet, drīkstēsiet mani saukt par mazo krāniņu. Da labi, kādu mazo krāniņu, varēsiet teikt kā ir. Bet esmu pārliecināts, ka neko tādu no jums nedzirdēšu.

Gads cienījams- 2002. Nav ne vecais lūznis, ne pārgudrais, ar visādām fīčām pārbāztais jaunais modelis. Mašīna tā kā vajag. Tehniskās iet uz urrā. Nu labi, vienreiz ar pirmo neizgāja, bet zvēru pie visiem grieķu dieviem- pilnīgi nekā nopietna.

Vispār gribētu par šo tehnikas un cilvēka saprāta šedevru saņemt 2000, bet būšu reālists- 1700 mūsu Eiropas naudas. Lētāk gan negribu atdot, bet ja nu kāds klausulē raud un sniedz dzelžainus argumentus, tad par kādiem pārdesmit eiro vēl varam runāt.

Sīkāk labprāt pastāstīšu pa telefonu. 27090307. Ja pašērosi, atsevišķs respekts un uvažuha.