Facebook lietotājs Arnis savā kontā dalījās ar nepatīkamu pieredzi par to, cik “veiksmīga” sadarbības viņam izvērtās, piezvanot Rīgas namu pārvaldniekam.

Arnis raksta:

Šodien saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju. Par radušos situāciju: šo nedēļ, pirmdien, nodega elektrības drošinātājs dzīvoklim, kas atrodas kāpņu telpā un ir pirms doršinātājiem un skaitītāja, kas atrodas dzīvoklī.

Šajā dienā visa kāpņu telpa smirdēja pēc deguma, (neapmierināti kaimiņi un tā tālāk) negriezos ne pie viena dienesta, iegādājos jaunu drošinātāju, nomainīju ar cerību, ka viss turpmāk būs kārtībā.

Bet šeku reku, atkal sešas dienas vēlāk, sit ārā to pašu drošinātāju, slēdzot iekšā dzirdama skaņa itkā dzirksteļotu un kāpņu telpā radusies tā pati smaka. Nolēmu, ka šoreiz kaut kur ir jāvēršas, jāmeklē palīdzība.

Sazvanījos ar Latvenergo, kas norādīja, ka viņi man nevar palīdzēt, jo manu dzīvokli apkalpo Rīgas namu pārvaldnieks un ļoti saprotošā kundze iedeva numuru uz kuru zvanīt tālāk. Sazvanoties ar Rīgas namu pārvaldnieks radās šī nepatīkamā situācija:

1. Uz zvanu atbildēja sieviete, kurai pēc akcenta bija jūtams, ka viņa ir Krievu tautības un kurai man nācās vairāk kārt skaidrot, kamēr manu sāpi šī kundze saprata. (nekad neko sliktu neesmu domājis par krievu tautības cilvēkiem, bet uzskatu, ja tu strādā Latvijā un tādā amatā, kur atbildi uz telefona zvaniem un tev ir kontakts ar klientiem , tad tev ir jāprot latviešu valoda labā līmenī).

Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!