2. Uz pieteikto avārijas situāciju avārijas dienests reaģēja “ļoti” operatīvi ierodoties pēc divām stundām.

3. Rīgas namu pārvaldnieks avārijas dienesta darbinieki sazinoties ar mani, lai noskaidrotu durvju kodu saprata,ka ir aizbraukuši uz neīsto adresi. (adresi Rīgas Namu Pārvaldnieka darbiniecei pie pirmā zvan nosaucu trīs reizes, jo kā jau rakstīju, kundze mani ar pirmo reizi nesaprata) To saprotot kungs nolamājās ļoti sulīgā slāvu vārdā un teica, ka tūlīt būšot. Tad nu pagaidīju vēl dažas minūtes un avārijas dienests beidzot bija ieradies.

4. Avārijas dienesta darbinieki saprata latviešu valodu tik pat labi, cik darbiniece ar ko sazvanījos, ko nospriedu uzreiz pēc tā, ka viņiem vārds elektrība ir tas pats, kas gaisma un tik pat kā vienīgās atbildes, ko no viņiem saņēmu bija jā un nē.

Paldies Rīgas namu pārvaldnieks, par šo “operatīvi” sniegto palīdzību un “jauko” pirmo pieredzi saskaroties ar Jums, kā Jūsu klientam. Kas diez par šo sakāms Rīgas dome un Nils Ušakovs • Нил Ушаков ?