Portālā sudzibas.lv ievietots kādu vecāku stāsts, kuri piektdienas, 26. aprīļa, vakarā aizsūtījuši savu 12 gadus veco bērnu uz Latvijā populāra zīmola veikalu.

Mājās apskatot čeku, vecāki kļuvuši ļoti nikni. Lūk, viņu stāsts! (teksts nav rediģēts!) “Labdien! Šodien, 26.04.2019 nosūtījam 12 gadīgu bērnu uz Maximas veikalu Dominā nopirkt 4 produktus- pienu, sulu, sieriņus un Lieldienu kuliču.

Bērns izbrīnījas, kad uz kases pārdēvēja nosauca summu lielāku, nekā viņš bija saskaitījis, bet nokautrējās pārjautāt un padomāja ka pats nepareizi ieraudzīja cenu.

Mājās vecāki apskatīja čeku un ieraudzīja , ka Lieldienu kuličs iesists 2 reizes. Un tas nav nejauši, kad prece viena aiz otras divas reizes tiek pieskaitīta, bet tieši cena reiz 2 gabali.

Mēs, vecāki, esam ļoti nikni par tādu nekaunīgu krāpšanu. Esam pārliecināti, ka pārdēvēja, redzot vienu bērnu, izmantoja viņa neuzmanību.

Un, jā, tas ir tikai 1,99 EUR, bet ne par naudu iet runa, bet par uzticības zaudēšanu līdz šim mūsu mīļākam veikalam. Iet uz veikalu pašiem sūdzēties jau nebija laika, tas bija jau pusdesmitos vakarā.”

Uzņēmums paziņojumu par šo sūdzību ir saņēmis.