Ņemot vērā valstī atkārtoti izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 pandēmijas dēļ un noteiktos stingros ierobežojumus no šī gada 21. oktobra līdz 15.novembrim un rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no šodienas, 21. oktobra, visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.
Tas nozīmē, ka, sākot no šī gada 21. oktobra, visi VID pakalpojumi būs pieejami tikai elektroniski un VID nesniegs klātienes pakalpojumus nedz VID klientu apkalpošanas centros, nedz vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros, nedz pašvaldībās. VID ģenerāldirektore Ieva Jaunzeme norāda, ka, ņemot vērā kritisko epidemioloģisko situāciju valstī un līdz ar to izsludināto ārkārtējo situāciju, VID kā nozīmīgas valsts iestādes uzdevums ir rūpēties par to, lai būtu iespējami mazāk inficēšanās risku.
“Mums ir svarīga katra nodokļu maksātāja veselība un dzīvība, tāpēc no savas puses VID dara visu, kas ir tā spēkos, epidemioloģiskās situācijas uzlabošanai.
Tāpat jāpiebilst, ka iedzīvotāji, kuri bija pierakstījušies VID klientu apkalpošanas centru apmeklējumam, savu rindu saglabās pēc valstī noteikto stingro ierobežojumu beigām,” tā I. Jaunzeme.
Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.
Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu. Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un ievērot valstī noteiktos piesardzības pasākumus.
Savukārt aktuālo informāciju par VID pakalpojumu pieejamību sniegsim VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv un sociālajās platformās. Jau iepriekš pateicamies iedzīvotājiem par izpratni!
Šeit ir 2 komentāri
Klapejiet ciet so kantori,cilveku nav darba nav,nodoklu nav!
Kad VID 08:50 ( ir neatbildēts zvans) zvana, bet es tai laikā braucu ar autobusu un zvanu nedzirdu, jo lai nokļūtu VID plkst. 10:00 uz iepriekš norunāto vizīti, no Babītes braucu ar autobusu jau 08:20. Uz VID ēkas durvīm norāde – spiediet pogu, ieeja pa 1 cilvēkam….un citi dažāda rakstura paziņojumi. Vairāki cilvēki un es nesaprasšanā mīņājas pie ieejas durvim, līdz kāda acīga meitene pamana uz stikla sienas paziņojumu. ka VID ar 21.10.2021. pārtauc klientu apkalpošanu klātienē… Skumji, esmu dusmīga, ka mans laiks no 08:00 līdz 12:30 un nauda par 4 braucieniem ir nelietderīgi iztērēta… Kā arī man nācās izmantot sabiedrisko transportu, kur inficēšanās ar Covid-19 ir visnotaļ iespējama.Vai tiešām VID nevarēja 20.10. piezvanīt, atsūtīt īsszīņu…
Izsaki savu viedokli!