Viens no lielākajiem un iecienītākajiem virtuālo sludinājumu portāliem Latvijā ir “SS.LV”. To izmanto tūkstošiem cilvēku – gan privāti, gan kā juridiskas personas.  Diemžēl pēdējo gadu laikā sūdzību skaits nav samazinājies. Viena no lielākajām bēdām ir klientu bez iemesla dzēstie sludinājumi, par kuriem ir samaksāta nauda. Turklāt tas viss notiek bez jebkādiem paskaidrojumiem no vietnes turētāju puses.

Krāpšana. Šmaucas ar samaksām. Tiek dzēsti apmaksāti sludinājumi. Krāpnieki. Šādi ieraksti atrodami portālā “sūdzības.lv”. Neizpratne un dusmas lielākoties ir par to, ka bez jebkādiem sīkākiem paskaidrojumiem tiek dzēsti ievietotie sludinājumi. Kā arī sazināties ar portāla administrāciju vai īpašniekiem ir praktiski neiespējami.

Un šoreiz “sudzibas.lv” ir parādījusies kāda jauna sūdzība, kuru publicēja Rita. Rakstot jautājumu uz “SS.LV” e-pastu, Rita saņēma atpakaļ visai drausmīgu atbildi…

Lūk, kāda atbilde tika saņemta: ”Ja vēlreiz mēģināsi šeit ievietot sludinājumu, mēs tev apgriezīsim kaklu!”

“Kad centies saņemt skaidrojumu par dažādajām maksām par sludinājumu, tad atbildē var saņemt lūk to, ko redzat pievienotajā attēlā. Man trūkst vārdu, kā šāds uzņēmums var mierīgi turpināt darboties, ar šādu klientu servisu un turpināt mierīgi ņirgāties par cilvēkiem.
Ir apnikusi jau šī situācija, ka pirms sludinājuma ievietošanas ir cita cena un pie sludinājuma apmaksas jau parādās pilnīgi cita cena,” raksta Rita sūdzības.lv portālā.

Vēl viena bēda ir tāda, ka daudzi ir neizpratnē par piemēroto maksu. Tiek solīts viens, bet, kad vēlies ielikt sludinājumu, pieprasa citu.