Kāda sieviete dalījusies nepatīkamā pieredzē, ar kuru nācies saskarties Stradiņa slimnīcā.

Portālā Sūdzības.lv viņa raksta: 

“Izsaku neapmierinātību par Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas aritmoloģijas un kardiostimulācijas nodaļas (11. Nodaļa) attieksmi pret pacientiem.

Medmāsām, kuras dežurē nodaļā liek katetrus ārpus vēnas un pat negrasās tos nomainīt. Kad pacients vēlas izsaukt ārstu, medmāsas pašas izlemj vai to vajag vai nē! Un tas notiek nodaļā, kur vispār tas nav pieļaujams. Kur cilvēki guļ ar sirds kaiti!

Ar savu attieksmi izveda manu mammu, tā ka viņai palika vel sliktāk un viņa nevēlējās palikt ne minūti slimnicā. Uz ko medmāsa, kura nosaucām vārdā larisa lika rakstīt atteikumu no ārstniecības un pat nepadomāja izsaukt dežurējošo ārstu!

Liekas, ka šajā nodaļā medmāsas jūtas pārāk augstprātīgi! Uz mammas lūguma izsaukt dežurējošo ārstu, medmāsa larisa izteica, ka ārstam nav laika un lika gaidīt līdz rītam!

Pa dienu apciemojot mammu, ieejot nodaļā satiku vienu no medmāsām, kura uzreiz man pajautāja “vai es protu lasīt? ”, uz ko biju atbildējusi, vai es pareizi sadzirdēju viņas jautājumu, uz ko viņa ir atkārtojusi savu jautājumu!

Uzskatu, ka tāda attieksme pret cilvēkiem, nav pieļaujama! Un piebilde: man nav 20 gadi, esmu pieaudzis cilvēks!

Saprotot, ka man nepatika viņas izrunāšanās, medmāsa nedaudz pierimām! Bet tas mani šausmināja, ka maksājot pacients iemaksu par medicīnas pakalpojumiem vietā jāsaņem tāda attieksme! Uzskatu, ka nodaļas vadītājam ir jāseko līdz savu darbinieku uzvedībai!”