Pie atgāzu mērījumiem, uzreiz iesaku konkrēti apskatīties CO vērtības mērītājā, pirms uzsākta mērīšana, varbūt tur uzreiz rāda vērtību 3 un vairāk, filtri nav iztīrīti vai kā citādi.

Tāpat ar mašīnas motoru darbināt visu laiku, kamēr gaidat savu kārtu un nenoslāpēt.

Tāpat ieteiktu tomēr uz telefona mēģināt dokumentēt šīs tehniskās apskates, jo, ja tiešām tik konkrēti tiek meklētas kļūdas, kur to nav, tad var uzreiz pierādīt un prasīt mērījumus veikt citā rindā par to pašu samaksu, tajā pašā dienā.

Pēc pāris nedēļām aizbraucām uz servisu, tur veica mērījumus, vispār 0,02 rādīja, ne vairāk, atgriezāmies TAJĀ PAŠĀ tehniskās apskates rindā, pie TĀ PAŠA APARĀTA, cits cilvēks veica pārbaudi, spiežot uz RPM 2-2.5, vērtības pēkšņi nokrita no Jakubuva noteiktajām 4 uz 0,10… Un viss normā.”