Pie atgāzu mērījumiem, uzreiz iesaku konkrēti apskatīties CO vērtības mērītājā, pirms uzsākta mērīšana, varbūt tur uzreiz rāda vērtību 3 un vairāk, filtri nav iztīrīti vai kā citādi.
Tāpat ar mašīnas motoru darbināt visu laiku, kamēr gaidat savu kārtu un nenoslāpēt.
Tāpat ieteiktu tomēr uz telefona mēģināt dokumentēt šīs tehniskās apskates, jo, ja tiešām tik konkrēti tiek meklētas kļūdas, kur to nav, tad var uzreiz pierādīt un prasīt mērījumus veikt citā rindā par to pašu samaksu, tajā pašā dienā.
Pēc pāris nedēļām aizbraucām uz servisu, tur veica mērījumus, vispār 0,02 rādīja, ne vairāk, atgriezāmies TAJĀ PAŠĀ tehniskās apskates rindā, pie TĀ PAŠA APARĀTA, cits cilvēks veica pārbaudi, spiežot uz RPM 2-2.5, vērtības pēkšņi nokrita no Jakubuva noteiktajām 4 uz 0,10… Un viss normā.”
Šeit ir 6 komentāri
Neticās man šitās bleņas,viņi strādā pēc reglamenta.
Nu gan brīnums par apskati! Tagad visi izgājuši uz naudas kāšanu, kur tik var, neko neieguldot, noplēst cik vien maksimāli daudz var. Šo motora gāzēšanu nesaprotu, jo katram ir savas braukšanas manieres un stils. Vispār šīs apskates ir tikai priekš CSDD peļņas, jo esmu redzējis un arī pats piekopis, pat aizņemoties vajadzīgo no cita, lai tikai izietu apskati un tad pārliek atpakaļ iepriekšējo.
Nu un tad braukā tādi lohi kā tu ar beigtām mašīnām,vecām detaļām un brīnàs, ka neklausa mašīna un rodas avārijas dēļ auto tehniskā stāvokļa.
Agrāk dzīvojot LV gāju Rīgas CSDD apskates visai bieži un gadiem ilgi, tādus murgus dzirdu pirmo reizi. Piekrītu Kasparam. Tagad nu jau daudzus gadus esmu Latvijas nodevējs un dzīvoju UK Londonā, arī te pietiekami uzskatu gana daudz esmu braucis uz ( MOT ) tas ir apskatēm, un arī te tieši tāpat pievērš uzmanību riepām, izbalējušiem pagriezieniem, arī te tāpat pārbauda bremzes un atgāzes, drošības jostu fiksāciju utt. . Nesaprotu cepienu ? Varbūt stāsta autoram vienkārši vajadzētu nolikt tiesības plauktā un aizmirst par individuālo transportu ? Un pēc pieredzes ( protams var jau gadīties ka meistars izkāpis no rīta ar nepareizo kāju ) saku kad vienkārši tāpat paskatoties klientam sejā meistars nesāks iznīcināt auto. Tas tā mans subjektīvais viedoklis.
Braucu teju 40 gadu un ir pieredzēti dažādi varianti CSDD. Man vienreiz ar skrūvgriezi skrāpēja pretrūsas apstrādi grīdai un protams neko neatrada, bet man tas iesita pa kabatu jo no jauna bija jāmaksā servisā par saskrāpētu grīdu. Vispār tas tagad ir biznes jo darbus veic dažādas kompānijas. Tas kā pie zobārsta, jo biežāk tu atgriezīsies jo vairāk atnesīsi naudu. Vispār atgāzes jāpārbauda ne augstāk kā pei 2,500 apgriezieniem. Dzenājot dzinēju pie 4,500 tukšgaitā ir dzinēja laušana ko ražotājs pat neiesaka.
Ko nu viņš muld. Tagad vispār tu atdod mašīnu un nemaz neredzi, ko viņi tur dara. Pie otrām durvīm saņem mašīnu un sveiki, brauc projām. Vinš te stāsta pasakas, itkā pats būtu klāt stāvējis.
Es gāju decembrī. Vīrusa dēļ tagad nevienu iekšā nelaiž.
Izsaki savu viedokli!