Kāda sieviete dalījusies ar negatīvu pieredzi, pasūtot ēdienu Latvijā iecienītā kafejnīcā.

Bet šodien biju ļoti nepatīkami pārsteigta. Uz “Hesburgeru” Vienības gatvē 77 devās mans dēls, pusaudzis, acīmredzot pārdevējs uzskatīja, ka tad var strādāt pavirši vai ieekonomēt produktus uz viņa rēķina.

Portālā “sudzibas.lv” sieviete raksta, ka runa ir par ēdiena kvalitāti “Hesburger”, proti, kad viņas dēls atgriezās mājās ar pasūtījumu no kafejnīcas, pārsteigta bija gan viņa pati, gan bērns.

“Man ar bērniem patīk “Hesburger” restorāni un diezgan bieži tos apmeklējam. Bet šodien biju ļoti nepatīkami pārsteigta. Uz “Hesburgeru” Vienības gatvē 77 devās mans dēls, pusaudzis, acīmredzot pārdevējs uzskatīja, ka tad var strādāt pavirši vai ieekonomēt produktus uz viņa rēķina.

Jo bērns atnesa pasūtījumu mājās, kur, piemēram, tortiljas pildījumā bija tikai 2 salātlapas un viens gabaliņš sojas un tādas bija divas tortiljas. Esmu ļoti apbēdināta, ka tā var rīkoties,” rakstīja sieviete.

Tikmēr komentāros cilvēki diskutē nevis par sievietes sūdzību, kas ir par ēdiena kvalitāti, bet par to, ka bērnus vispār nevajadzētu vest uz ātrās ēdināšanas iestādēm.