Minimāls šokolādes daudzums, maksimāls pieprasījums. Varētu domāt – nopērciet tāfelīti piena šokolādes un dabūsiet veselus 100 gramus iecienītā kāruma. Bet nē, bērni un daži pieaugušie, kā apburti, lūdzās un pērk šokolādes olas.

Teicams mārketinga gājiens plastmasas nieciņa veidā darbojas. Un vēl kā! Cenšoties savākt nevienam nevajadzīgu nieciņu kolekcijas, tiek patērēts ne mazums naudas.

Gandrīz katru dienu, ik reizi ieejot veikalā. Un cik bieži vilšanos piedzīvo bērns, kad atver mazo pārsteigumu, bet tur… štruntiņš, kuru gribas triekt pret grīdu un samīdīt ar kājām. Un kā priekā atplaukst jūsu mazuļa seja, kad tiek atrasts kāds kolekcijā trūkstošs nieciņš. Tikai žēl, ka tas notiek tik reti.

Nu ko, pienācis laiks izbeigt tukšot savu maciņu šokolādes ēsmas ražotaju peļņas dēļ. Tagad jūs bez grūtībām varēsiet atrast mantiņu no kolekcijas.

Vienkārši paskatieties etiķetes marķējuma otrajā pusē. Tur, pēc datuma, jūs ieraudzīsiet burtus, kuri pateiks jums, vai iekšā būs gaidītais pārsteigums.

Piemēram, šāds marķējums:

DF – mantiņa no jaunās kolekcijas.

DFB – mantiņa nav no jaunās kolekcijas.

Ir vēl arī citi marķējumi, piemēram, R un PR. Viss atkarīgs no tā, kuras sērijas olas jūs pērkat (Disneja fejas, Pandu , Mašu un Lāci u.t.t.).