Kāda sieviete savā Facebook kontā dalījās ar nepatīkamu situāciju, kuru piedzīvojusi kādā “Rimi” veikalā Rīgā.

Sieviete raksta:

“Pie jums šodien bērni noklīda no vecākiem! Parasti tādus ierakstus netaisu, jo zinu, ko uzņēmuma komunikāciju cilvēkam nozīmē reaģēt uz sliktām atsauksmēm – sačakarēta diena, bet šoreiz izteikšos publiski!

Šovakar, 11.martā ap plkst.20:30 Valdemāra Rimi 5metrus no ieejas un info kases stāvēja divas mazas meitenītes-ārzemnieces (aptuveni 5 un 3gadi), viena raudāja un sauca tēti, mazākā stāvējā blakus apjukusi.

Uzrunāju, noskaidroju, ka vecākā nedaudz prot angliski, pazaudējušās no vecākiem, kā sauc tēti, kā pašas utml info, lai saprastu, ko meklēt. Ar vēl vienu ieinteresētu pircēju sarunājām, ka viņa iet pa veikalu meklēt vecākus, es palieku ar meitenēm un savu 3gadnieku turpat uz vietas.

Netālu bija vīrietis ar dāmu, viņiem izskaidroju situāciju un palūdzu, lai vēršas info kasē, pastāsta situāciju un palīdz caur skaļruni, un droši vien ar apsargu iesaisti, atrast vecākus. Vismaz tādu scenāriju es biju iedomājusies.

Un tad no info kases puses sāka plūst neiedomājami atsaucīgi, situāciju adekvāti uztveroša cilvēka teksti – nuuu, es angliski vispār slikti runāju; varbūt jums pie apsarga jāpieiet; ko tad es te varu palīdzēt; utml.

Vīrietis beigu beigās izlūdzās, ka tiks pasaukts menedžeris. Lieki piebilst, ka apsargs pienāca, nedaudz paklausījās dialogu un aizgāja. Minūtes iet, meitenes it kā pasmaida, sarunājas ar mani, bet bažas aug augumā, un asaras lielumā.

Līdz beidzot lieliskā, atsaucīgā pircēja pa to laiku jau bija apstaigājusi veikalu, atradusi vecākus, atvedusi tēti pie mums.”

Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!