Vīrietis vārdā Kārlis pastāstījis par iepirkšanos degvielas uzpildes stacijā. Viņam likusies dīvaina pārdevējas uzvedība, kad viņa vairākas reizes mēģināja pīkstināt Kārļa bezkontakta maksājumu karti, vēstīja raidījums “Degpunktā”.

Vīrietim jau pietiekami ilgi ir maksājuma karte, kurai pieslēgta arī bezkontakta norēķinu iespēja, tādēļ labi pārzina šo sistēmu.

Kārlis kopā ar kolēģiem apmeklējis degvielas uzpildes staciju, kur klienti nakts stundās netiek ielaisti stacijas telpās, bet tiek apkalpoti caur lodziņu. Pēc attiecīgo produktu izvēles pārdevēja lūgusi Kārļa maksājuma karti.

Kad viņš to iedevis, lai varētu norēķināties, pārdevēja pēkšņi iegājusi dziļāk stacijas telpās, kur Kārļa maksājuma karti vairākas reizes pietuvinājusi bankas terminālim.

“Viņa nopīkstināja vienreiz, otrreiz, trešo reizi. Prasīju, vai visu algu taisās notērēt. Palika dusmīga, neapmierināta,” sacīja vīrietis. Par laimi šajā reizē viss beidzies bez starpgadījumiem, no konta nav noņemta lielāka summa nekā vajadzējis.

Finanšu nozares asociācijas pārstāve uzsver, ka tirgotājiem jānodrošina termināla nogādāšana līdz pircējam.