Pateicoties ienākumiem no tūristiem, 2008. gadā Johans uzsāka jaunā kuģa būvi. Šoreiz viņam pievienojās tādi palīgi: miesnieks, frizieris, un skolotājs.
Kuģis bija gatavs 2012. gadā. Tā uzbūvēšanai tika patērēti 5 miljoni dolāru un 12.000 koku. Kuģa izmēri ir iespaidīgi: augstums 23 metri, garums 125 metri, platums 29 metri.
Kuģa svars ir 2, 5 tūkstoši tonnu un, kā apgalvo Johans, kuģis varētu uzņemt 5 tūkstošus cilvēku.
Noasa šķirsts kļuva par populāru tūristu apskates objektu Dordrehtā. Lielākai ticamībai Johans kuģī “iemitināja” dzīvnieku maketus.
Tomēr pēc kāda laika vietējai varai radās pretenzijas sakarā ar drošības tehniku, tāpēc apmeklētājus uz tā vairs nelaida.
2016. gadā Johans bija plānojis ar savu kuģi doties uz Riodežaneiro olimpiādi, tomēr drošības problēmu dēļ ceļojums nenotika.
Un tomēr, Johans nekrīt izmisumā, viņam padomā jauns plāns. Tagad viņš nolēmis ar Noasa šķirsta kopiju sasniegt Izraēlas krastus. “ŠĪ ir Dievišķā kuģa kopija. Ar to ir jēga doties tikai uz Svētozemi”, – saka biznesmenis.
Galvenā problēma slēpjas apstāklī, ka kuģim nav dzinēja, tāpēc, lai ceļotu, būs nepieciešams velkonis. Pēc Heibera aprēķiniem, velkoņa īre izmaksās aptuveni 1, 3 miljonus dolāru. Tagad Johans vāc ziedojumus no žēlsirdīgajiem samariešiem.
Ir saprotams, ka šis kuģis galvenokārt ir tūristu apskates objekts. Kaut kas līdzīgs šādam kuģim jau pastāv, taču šī ir viena no iespaidīgākājām kuģa kopijām.
Šeit ir 3 komentāri
Meli, tas ir viltojums. Jo redziet dzelzi cilvēks sāka izmantot 1000 gadus pirms mūsu ēras. Bronzu sāka izmantot 3500 gadus pirms mūsu ēras. Tātad Noas savu šķirstu – kuģi būvēja ar akmens darba rīkiem. Bet šim te vīram bija dzelzs darba rīki un pat elektriskie urbji !!!!!!!!!!!
Ģebil tā ir kopija
Baigais gudrinieks.. Balts uz melna rakstīts, Kopija..
Izsaki savu viedokli!