Kāda paciente dalījusies ar nepatīkami pieredzi, dodoties vizītē pie otolaringologa Liepājā.

Paciente uzsver, ka nebija gaidījusi no ārsta tādu attieksmi. “Saskāros ar diezgan nopietnu deguna iekšējā dobuma iekaisumu un vēlējos uzzināt vairāku ārstu viedokli par to ārstēšanu.

Devos vizītē pie lora Vasiles un, ieejot kabinetā, redzēju, ka jau sēž pacients, un mani samulsināja tas, ka viņa klātbūtnē bija jāstāsta sava problēma.

Dakteres neapmierinātība sākās ar to, ka viņas prāt ilgi domāju datumus, kuros biju vizītēs pie cita ārsta, tāpēc neapmierinātā tonī teica: “Izej ārā, izdomā īsti datumus, kad esi bijusi pie ārsta, un tad tevi kaut kad pasauks”. Tālāk biju pārsteigta par to, ka, tā vietā, lai aicinātu kabinetā nākamo pacientu, kabinetā iegāja cita ārste un no atlikušās pus stundas, kas ir veltīta bez pieraksta pacientiem, netika iesaukts neviens pacients.

Līdz ar to neizdevās pieņemt pacienti, kurai bija līdzīgas veselības problēmas. Māsiņa iznāca un viņai teica: “Jūs nemaz nesēžat un negaidāt, tulīt sāks pieņemt pacientus ar pierakstiem”. Pēc kāda laika tiku iesaukta kabinetā.

Līdz ko nepiekritu viņas ārstēšanas metodei (durt degunu 4.reizi) un vēlējos dzirdēt, vai ir kādi citi varianti, bet acu mirklī izmainījās viņas sejas izteiksme un izskanēja teksti: “Tu man esi apnikusi, ko tu vispār iedomājies, atnāc te un neko negribi, celies un ej ārā, es to vairs izturēt nevaru. “māsiņ, lai viņa samaksā naudu un iet, es vairs neņemšu nevienu, kas nav pierakstījies.”

Nebiju gaidījusi šādu attieksmi, jo mēs dodamies pie ārsta, lai saņemtu aprūpi un ieteikumus!” sašutusi ir paciente. Tikmēr komentāros tiek pausts uzskats, ka ārstam nav “jāauklējas” ar pacientu. “Es pareizi sapratu?

Tu atnāci uz akūto pieņemšanas laiku, bet tā vietā, lai piekristu speciālista lēmumam un veiktu procedūru, sāki cimperlēties? Man savulaik dūra katrā nāsī un skaloja 6 reizes. Un te 4 četras izturēt nevar? Ārstam nav ar Tevi jāauklējas,” teikts komentārā.