Kāds autovadītājs dalījies ar ārkārtīgi nepatīkamu pieredzi, izejot automašīnas tehnisko apskati Rīgā.
Pirms krietni ilgāka laika kāds šoferis portālā Sūdzības.lv izklāstīja savas dusmas par piedzīvoto tenhiskajā apskatē.
Viņš raksta: “Rīgā veicu tehnisko apskati. Tehniskās apskates veicējs benzīniekam spiež gāzi ar apgriezieniem RPM 4.5 teju 2 min, kur neviens normāls cilvēks nebrauc ar šādiem apgriezieniem, un pēc gāzēšanas noķer un pieraksta augstāko CO % vertību.
Ielika 2, pierakstot, ka atgāzu mērījumi ap 10 reižu pārsniedz atļauto vērtību…Pārbaudes laikā es jautāju:” Ko jūs darāt, ar tādiem apgriezieniem tā nebrauc un tik ilgi nav jātur?”, atbilde bija, ”protokols tāds”.
Vēlāk arī bremzes tika pārbaudītas 3 reizes, cenšoties noraut lielāku starpību starp labo un kreiso pusi. Katru kaktu pārbaudīja… Tāpat visu pārbaudes laiku augstprātīgi klusēja un ne vārda neteica. Dokumentu atmeta, paskaidrojumus nedeva.
Nezinu, vai Jakubovs tiešām tik labs speciālists, ka rūpējas par mašīnas ekoloģiskumu un drošību uz ceļa, var jau būt.
Pēc tam papildus “piedzīvojumi” vēl tikai sākās…
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Šeit ir 6 komentāri
Neticās man šitās bleņas,viņi strādā pēc reglamenta.
Nu gan brīnums par apskati! Tagad visi izgājuši uz naudas kāšanu, kur tik var, neko neieguldot, noplēst cik vien maksimāli daudz var. Šo motora gāzēšanu nesaprotu, jo katram ir savas braukšanas manieres un stils. Vispār šīs apskates ir tikai priekš CSDD peļņas, jo esmu redzējis un arī pats piekopis, pat aizņemoties vajadzīgo no cita, lai tikai izietu apskati un tad pārliek atpakaļ iepriekšējo.
Nu un tad braukā tādi lohi kā tu ar beigtām mašīnām,vecām detaļām un brīnàs, ka neklausa mašīna un rodas avārijas dēļ auto tehniskā stāvokļa.
Agrāk dzīvojot LV gāju Rīgas CSDD apskates visai bieži un gadiem ilgi, tādus murgus dzirdu pirmo reizi. Piekrītu Kasparam. Tagad nu jau daudzus gadus esmu Latvijas nodevējs un dzīvoju UK Londonā, arī te pietiekami uzskatu gana daudz esmu braucis uz ( MOT ) tas ir apskatēm, un arī te tieši tāpat pievērš uzmanību riepām, izbalējušiem pagriezieniem, arī te tāpat pārbauda bremzes un atgāzes, drošības jostu fiksāciju utt. . Nesaprotu cepienu ? Varbūt stāsta autoram vienkārši vajadzētu nolikt tiesības plauktā un aizmirst par individuālo transportu ? Un pēc pieredzes ( protams var jau gadīties ka meistars izkāpis no rīta ar nepareizo kāju ) saku kad vienkārši tāpat paskatoties klientam sejā meistars nesāks iznīcināt auto. Tas tā mans subjektīvais viedoklis.
Braucu teju 40 gadu un ir pieredzēti dažādi varianti CSDD. Man vienreiz ar skrūvgriezi skrāpēja pretrūsas apstrādi grīdai un protams neko neatrada, bet man tas iesita pa kabatu jo no jauna bija jāmaksā servisā par saskrāpētu grīdu. Vispār tas tagad ir biznes jo darbus veic dažādas kompānijas. Tas kā pie zobārsta, jo biežāk tu atgriezīsies jo vairāk atnesīsi naudu. Vispār atgāzes jāpārbauda ne augstāk kā pei 2,500 apgriezieniem. Dzenājot dzinēju pie 4,500 tukšgaitā ir dzinēja laušana ko ražotājs pat neiesaka.
Ko nu viņš muld. Tagad vispār tu atdod mašīnu un nemaz neredzi, ko viņi tur dara. Pie otrām durvīm saņem mašīnu un sveiki, brauc projām. Vinš te stāsta pasakas, itkā pats būtu klāt stāvējis.
Es gāju decembrī. Vīrusa dēļ tagad nevienu iekšā nelaiž.
Izsaki savu viedokli!