Vīrietis saskāries ar ne pārāk labu pieredzi, pasūtot preci no internetveikala 1a.lv.
Vīrietis raksta:
Sveiki. Šoreiz stāsts par 1a.lv un to servisu. Pasūtiju TV Samsung. Bija jāgaida vesels mēnesis. Nu labi pagaidīšu.
Pienāk saņemšanas datums un tiek paziņots, ka mainās piegādes datums.
Jāgaida vēl 2 nedēļas. Labi, domāju, ka visādi gadās. Paiet 2 ned. Atkal tiek paziņots saņemšanas diena, kad atkal piegādes datums pārceļas uz jau 3 nedēļām.
Tātad sanāk tv gaidu jau 2 mēnešus. Sakiet 1a.lv jūs to tv no jauna uzražojāt? Vai tad pa to gaidīšanas laiku nevarēja jau sen piegādāt uz Latviju to tv? Sviests pilnīgākais.
Pat no ķīnas preces nāk ātrāk. Ļoti esmu sarūgtināts par jūsu servisu.
Tā bija pēdēja reize kad no jūsu kantora NEJĒDZĪGā kaut ko vēl sūtīšu. Pīlnīgas nulles esat. Fuj fuj fuj!”
Šeit ir 2 komentāri
Tas vēl ir labi, bet ja krēma vietā atsūta intīmo spreju ?
Labi, ka to tv kasti tā arī nesaņēmi. Trakāk būtu, ja tā saplīstu, tad tik sāktos patiess murgs. NEKAD neko nepērciet šajā kantorī.
Izsaki savu viedokli!