Bērnu izdomai dažreiz patiešām nav robežu – šīs skolēnu “pērles” no vēstures kontroldarbiem to patiešām pierāda!
1. Gladiatori ir līdzīgi krokodiliem un dzīvo Misisipi upē.
2. Kad eiropieši kolonizēja Ameriku, viņi sajaucās ar nēģeriem un indiāņiem, tā radās mongoļu rase.
3. Renesanse ir tad, kad daudzas skaņas atbalsojas.
4. II pasaules karš beidzās 1991.gadā.
5. Čērčils teica, ka demokrātija ir vissliktākais, kas vien var būt, ja tā teica Čērčils, tas nozīmē, ka tā ir laba.
6. Napoleons bija ļoti ievērojams valstsvīrs, es īsti neatceros, kas viņš bija, bet zinu, ka viņš bija ievērojams, jo viņš izgudroja torti un konjaku.
7. Kristīgo ticību senlatviešiem uzspieda ar uguni un zobenu, bet senlatvieši glabāja savu ticību kūtī līdz Latvija augšāmcēlās.
8.Kārlis Ulmanis nomīza Latviju, tāpēc tā ir pilna ar okupantiem.
9. Ļeņins ir miris, bet viņa kļūdas dzīvo un uzvar.
10. Aukstajā karā Amerikas un Krievijas prezidenti mērījās ar krāniņiem, neko citu, tāpēc tas bija tikai aukstais.
11. Hitlers nāca atbrīvot Latviju no okupantiem, bet aizgāja drusku par tālu.
12. Latviešu leģionāri bija gatavi mirt par Ļeņinu.
13. Es saprotu, ka vēsture ir jāmācās, lai saprastu, ka no tās neviens nekad nav mācījies.
14. Vēstures stundās skolotāja teica, ka patiesībā Staļins un Hitlers bija brāļi, diemžēl es nepaprasīju, kas viņus bērnībā izšķīra un par ko viņi sastrīdējās.
15. Darbs padarīja mērkaķi par cilvēku, bet pārējām sugām būtu daudz labāk, ja mērkaķi nekad nebūtu izdomājuši strādāt.
16. Dzenbudisms ir tas pats budisms, tikai no Indijas iedzīts Ķīnā.
17. Padomju Savienība sabruka, jo Gorbačovs sāka dziesmoto revolūciju.
18. Lāčplēša māti paņēma priekšā lācis, Kurbada tēvs izmantoja ķēvi, šausmas,ja padomā, cik samaitāti bija mūsu senči!
19. Es nesaprotu, kāpēc Hitlers slēpa,ka īstenībā viņu sauc “Uļjanovs?”
20. Visu karu cēlonis ir vīrieši, kuriem gribas parādīt, ka viņiem ir lielāks nekā citiem.
21. Latviešu tautasdziesmas sarakstīja vācieši.
22. Kāpēc Latvijas vēsturē ir tik daudz atmodu, kas, tie latvieši to vien dara, kā guļ?
23. Labāk būt brīvam pastalās nekā trenūzenēs.
24. Senlatviešu apģērbs sastāvēja no vainadziņa, pastalām un Lielvārdes jostas.
25. Visievērojamākais latvietis manuprāt bija Kurzemes hercogs Jēkabs.
26. Kolumbs brauca meklēt Ameriku, bet sajauca virzienus un iebrauca Indijas kontinentā.
27. Vēsture ir interesantākais no visiem priekšmetiem, jo es to mācos jau piecus gadus, bet vienalga neko no tās nesaprotu, bet vienalga interesanti.
Šeit ir 21 komentāri
Te ir jāraud, nevis vēderu turot, smieties. Rodās jautājums- KO VISPĀR MŪSDIENĀS SKOLĀ MĀCA?
Lasot es to pašu domāju.
Tāpēc, ka nav alkternatīvas, piem. ganīt lopus
smieklīga nekā te nav.
visinteresantākais ir 22. izteiciens
Devītajam arī nav ne vainas…
Ģeogrāfija- Kas ir “urbanizācija”? Urbums zemē
Nespēju iedomāties, ka mani vienaudži ar briesmīgi slikto padomjlaiku izglītību spētu kaut ko tādu uzrakstīt. Ja patiesi tie ir reāli skolnieku darbu citāti – , tad , piedodiet, manuprāt, skolotāju algas vēl ir ļoti augstas.
Varbūt tomēr ir vērts pasekot vai un kā bērns mācās un gatavojas (ja gatavojas) nākamās dienas stundām. Nevar iemācīt tam,kas nemācās un negrib mācīties,tikai aiziet uz skolu patusēt.
Nevajag tūlīt spļa
ut uz savu valsti,arī lieliskajos padomju laikos no skolēnu darbiem varēja salasīt krāšņu buķeti.laiku palikam tos iespieda”Dadzī
Nespēju iedomāties, ka mani vienaudži ar briesmīgi slikto padomjlaiku izglītību spētu kaut ko tādu uzrakstīt. Ja patiesi tie ir reāli skolnieku darbu citāti – , tad , piedodiet, manuprāt, skolotājiem ir tādas algas, kādas viņi pelnījuši.
Minētie piemēri atspoguļo Izglītības kvalitāti Latvijas valstī. Nožēlojami, ne smieklīgi!
Sen nebiju tā smējusies!
Forši. Nu nevajag to dzīvi ņemt tik smagi.
Kurš ielika tos teikumus,tam vajadzēja piedomāt. Vai atbilst pieņemtajam gaudu standartam..
Nav jau vairs “Dadža— lapa jokmīļiem.
Man patīk 13. variants !
Padomju laikos ,ari bija visadi kuriozi tikai tad nebija kas apkopo un nodruka ,Nekas nau mainijies ,kapec nepasmieties ,nevajag vainot skolotajus .Raksta tikai brni ,paskataties kadas stulbibas sastrada lielie gudrisi ,vot tur gan ir jaraud
…es piekrītu Andim….
Par to visu atbilde ir 27.jā – skolotāji neprot visu salikt pa plauktiņiem. Runā gari un nesakarīgi. varbūt paši zina daudz, bet NEPEROT to bērniem saprotami pasniegt.
Es izsmējos:):):)
To nemāca skolās, tas nāk no mājām kurās stāsta līdzīgas anekdotes (ir bieži dzirdēts) un no vecākiem , kas tā to apspriež bērnu klātbūtnē, jo viņiem arī īstā vēsture neinteresē un ko bērni mācās arī negrib zināt.
Nav mūsu skolnieki tik dumji ! / Var teikt arī – nav tik asprātīgi ./ Atgādina politiskās un tamlīdzīgas anekdotes. Izskatās , ka viss, speciāli sadomāts , lai varētu pasmieties.
Izsaki savu viedokli!