Uzlabojot klientu ērtības un pieredzi, “Maxima Latvija” turpina attīstīt pašapkalpošanās kasu tīklu, uzstādot 55 jaunas pašapkalpošanās kases 13 “Maxima” veikalos Latvijā.
Kopumā investējot 661 846,00 eiro, “Maxima Latvija” šī gada otrajā ceturksnī ir ieviesuši pašapkalpošanas kases vēl 11 veikalos Rīgā, Salaspilī, Ķekavā un Limbažos, kā arī divos palielinājuši to skaitu – Rīgā un Jūrmalā. ““Maxima Latvija” turpina mērķtiecīgi pilnveidot iepirkšanās vidi pircējiem.
Kopš 2009.gada, kad kā pirmie sākām “Maxima” veikalos ieviest pašapkalpošanās kasu modeli, tās ir kļuvušas par neatņemamu mūsdienīgas iepirkšanās daļu, kas ir īpaši parocīga, veicot nelielus pirkumus.
Aizvien vairāk pašapkalpošanās kases izvietojam ne tikai “Maxima XX” un “Maxima XXX” veikalos, bet arī “Maxima X” formāta veikalos, kā arī jaunajos convenience store jeb mazā formāta “Maxima Express” veikalos,” komentē Maxima Latvija” valdes locekle Kristīne Āboltiņa.
Šobrīd pircējiem pašapkalpošanās kases ir pieejamas 41 “Maxima” veikalā. Šī gada laikā ir plānots ieviest pašapkalpošanas kases vēl deviņos “Maxima” veikalos Rīgā, Valmierā, Saldū, Ikšķilē un Iecavā, tādējādi nodrošinot iespēju vēl lielākam klientu lokam saņemt ātrus un ērtus norēķinu pakalpojumus.
Tāpat kā līdz šim “Maxima Latvija” veikalu pašapkalpošanās kasēs pircēji par pirkumiem var norēķināties ar banku maksājumu kartēm, tai skaitā, ar bezkontakta maksājumu kartēm, un vairākos veikalos šajās kasēs var maksāt arī ar skaidru naudu.
Visās pašapkalpošanās kasēs var veikt uzkrājumus “Paldies” kartē un arī norēķināties ar “Paldies” kartē uzkrāto naudu. Tāpat tajās var norēķināties ar “Maxima Latvija” dāvanu kartēm un izmantot “Uzņēmumu karti”.
Pašapkalpošanās kases ne tikai padara ērtāku iepirkšanos klientiem, bet arī samazina slodzi darbiniekiem. Kasieris apkalpo vidēji 400-600 klientus vienā dienā, savukārt visos “Maxima Latvija” veikalos kopā ik dienu iepērkas vairāk nekā 300 tūkstoši iedzīvotāju.
Pašapkalpošanas kasu tīkla paplašināšana ir daļa no “Maxima Latvija” šī gada investīciju programmas ar mērķi uzlabot klientu iepirkšanās pieredzi, kopumā investējot vairāk nekā 23 miljonus eiro.
Programmas ietvaros līdz gada beigām kopumā tiks rekonstruēti 15 veikali gan Rīgā, gan reģionos, kā arī atvērti vismaz 5 jauni dažāda formāta veikali visā Latvijā, tostarp, “Maxima Express”.
Šeit ir 3 komentāri
Bija pozitīva pieredze lietojot pašapkalpošanās kases UK… Izmēģināju iepirkties arī LV- jau pēc pirmajām noskenētajām precēm gribējās nošauties! Pilnīgi nopietni! Ja pēc katras preces tiek skandināts “novietojiet preci uz rūtainā laukuma!….noskenējiet preci!….” , nevar īsti saprast, vai cilvēki tiek uzskatīti par muļķiem??? Vai šīs darbības nevarēja norādīt tikai ekrānā? vai arī , ja nav prece novietota pāris sekunžu laikā uz sasodītā rūtainā laukuma, tikai tad atskaņot balss paziņojumu? sajūta bija , ka uz manīm bļauj: izdari to, izdari šito!!!
Un tā tiks samazinātas darba vietas kasieriem !!!!
Nepatīk man tās pašapkalpošanās kases. Pāris reizes iegāju un sapratu, ka nelietošu.
Izsaki savu viedokli!