Kāds “Facebook” lietotājs vārdā Modris padalījās ar stāstu, ko piedzīvoja, stāvot sastrēgumā un ieraugot “ātrās palīdzības” automašīnu.
Modris raksta:
“NMPD plikās riepas.
Nejaušs skatiens uz sastrēgumā blakusstāvošo NMPD automašīnu izraisa virkni pārdomu. Parasti neatliekamās palīdzības operatīvo transportu mēs pamanām, kad šīs specializētās automašīnas ar sirēnām un mirgojošām bākugunīm dodas ceļā lai glābtu kādu ļoti smagi slimu cilvēku. Kaut kā pavisam neuzkrītoši ātrā medicīniskā palīdzība ir pārtapusi neatliekamajā.
“Neatliekamā” nozīmē, ka palīdzību drīkstam lūgt tikai situācijās kad ir reālas briesmas mūsu vai mūsu tuvinieku dzīvībām. Nepamatota izsaukuma gadījumā jāmaksā diezgan prāvs naudas sods.
Katru reizi saskaroties ar pēkšņiem veselības traucējumiem, cenšamies izvērtēt cik ļoti bīstami tie var izrādīties mūsu vai mūsu tuvinieku dzīvībai.
Esam samierinājušies, ka šādu problēmu gadījumā jāmēģina izlīdzēties saviem spēkiem un savām, vai internetā pasmeltām, zināšanām. Sakožot zobus, lai pārvarētu kārtējo “mazsvarīgo” veselības problēmu, mierinām sevi ar domu, ka milzīgie līdzekļi, kas tiek ieguldīti NMPD specializētajos transportlīdzekļos, atmaksājas, kad nepieciešams “izvilkt no viņsaules” kādu ļoti smagi cietušu cilvēku.
Vienas automašīnas līzings izmaksā aptuveni 100 tūkstošus eiro, un šāda mašīna, faktiski ir reanimācijas zāle uz riteņiem. Riteņi, vai precīzāk izsakoties riepas šajā gadījumā ir faktors kas izraisa nesapratni un pat mērenu šoku.
Uz brīdi aizmirsīsim par materiālajām vērtībām, kuras balstās uz šiem, ikdienā tik pierastajiem, gumijas izstrādājumiem.
No riepu kvalitātes un vadītāja profesionālisma ir atkarīgs cik ātri un droši slimnieks un medicīniskais personāls tiks nogādāts no notikuma vietas medicīnas iestādē. Mans skatiens nejauši apstājas uz blakus stāvošā, medicīniskā, transporta līdzekļa riepām un rodas vēlme skaļi kliegt “karalis… atvainojiet riepas ir plikas”.
Protams tās nav tik gludas, kā cits, ne mazāk ierasts, gumijas izstrādājums, bet tomēr – protektora pazīmes saskatīt ir tik pat grūti, kā civilizācijas pēdas uz Marsa.
Neviens, parasta pilsoņa, autotransporta līdzeklis ar šādām riepām obligāto CSDD tehnisko apskati neizietu, bet šeit man blakus stāv operatīvais transports, kurš faktiski apdraud, gan mediķu gan pacienta dzīvības.
Acīmredzot kāds ir nolēmis, ka uz jaunu riepu rēķina ir iespējams labi ieekonomēt, lai virkne ierēdņu vai atbildīgo personu, nodokļu maksātāju uzturētā parazitārijā, varētu iegādāties jaunas automašīnas ar jaunām, kvalitatīvām riepām.”
Šeit ir 2 komentāri
Gribētos pajautāt Modrim, ar kādiem mērinstrumentiem tika mērīts riepu protektora dziļums, kāda ir šo mērinstrumentu precizitātes klase un pieļaujamo kļūdu robežas,vai mērījumi tika veikti atbilstoši standartiem, un cik konkrēti bija protektora dziļums.
Var tak redzet ar neapbrunotu aci-lisjee razots Francija
Izsaki savu viedokli!