Pirms neilga laika kāds Facebook lietotājs vārdā Helēna dalījās ar savu stāstu par piedzīvoto Rīgas lidostā un izmantojot “airBaltic” pakalpojumus. Gaidot savu brīnišķīgo izlidošanas dienu, kura sākās cerību pilnas , galu galā izvērtās visai bēdīgi.
Helēnas ziņojums:
Vairs nevaru klusēt, jo pārpildīta ar emocijām un gribu pastāstīt Jums par šo brīnišķīgu dienu 9. septembri, kura sākas pilna ar cerībām, gaidāmiem plāniem, bet kura rezultāta pārveidojas par murgu, pateicoties AirBaltic servisam!
Šodien ierados lidosta Rīgā plkst. 14.00 lai aizlidot uz Nicu ar AirBaltic tiešo reisu BT695, 15:30. ( gribu uzreiz pievērst uzmanību, ka nav no lētākiem pasaulē aviolīnijām)!
Ļoti jaukas meitenes pie reģistrācijas piedāvāja nopirkt upgrade uz biznesa klasi, ko ar prieku pieņemu, jo lidoju viena un izlēmu sevi palutināt un izbaudīt lidojumu pa dārgo, ka tauta saka!
Saņemot uzaicināju uz iekāpšanu dodos laicīgi uz B6 vārtiem, pie kuriem izveidojas gara pasažieru rinda, pienāca jaunskungs un pajautāja vai esmu Helēna un teica, ka mani jau trīs reizes sauca pa skaļruni un aicina pieiet pie vārtiem, ka manis dēļ nelaiž lidmašīna, man bija liels kauns cilvēku priekšā!
Izbrīnījos, ka es nedzirdēju saucienus piegāju pie meitenēm un apjautājos kas noticis. Tad meitenes nāks ar paziņojumu, ka lidmašīna nomainīta uz mazāko un pietrūkst vietas 20 cilvēkiem, tāpēc man jāatgriežas ekonomiskajā klase, man atgriezis naudu.
(Gribu īpaši atzīmēt, ka par lidmašīnas maiņu biju saņēmusi informāciju jau dienas pirmā puse no AirBaltic pa e-pastu un tas nebija nekāds pārsteigums )Nu ko lai dara visi mēs esam cilvēki saprotam visu – piekritu šai atpakaļ maiņai un mana vieta no 1A tika nomainīta uz 3A kura jau skaitījās Ekonom klases rinda un visi laimīgie devāmies uz lidmašīnu , jo vārti uzreiz tika atvērti.
Kad iekārtojamies vietas man izbrīnīja tas, ka atņemta man 1A vieta tīšam ir aizņemta , bet 1B un 1C pilnīgi brīvs, kāpēc bija jāmaina palika bez atbildes, bet kas izdarīts tas izdarīts , kāpēc dēļ sīkumiem bojāt sev garastāvokli , kad pēc trīs stundu lidojuma tevi sagaida jauks laiks un jauka atpūta!
Ej uz nākamo lapu un lasi turpinājumu!
Šeit ir 8 komentāri
Esmu ļoti daudz dzirdējusi par šo kompāniju negatīvus stāstus un vēl un vēlreiz pārliecinos pirms lidojuma vienmēr noskaidrojiet ar kādu aviokompāniju lidosiet, ja tas ir Airbaltic, pat neapsveru domu doties ar šo aviokompāniju, lai nesačakarētu atvaļinājumu. Vajadzētu vienreiz pieteikt boikotu un nebraukt ar šīs aviokompānijas lidmašīnām.
tāpēc jau viņam vismilzīgākā alga,par neko nedarīšanu.Tāda nu ir tā Rīgas lidosta
Ir nepatikami dzirdet atkal un atkal neizdaribas, pasazieru pazemosanu.Varbut beidzor vajag sakt stradat!?
Bet vajadzēja piedomāt par kļūdām, jo tagad izskatās, ka šis raksts ir tulkots Googlē, tā ka ticēt vai neticēt ir katra ziņā.
Par kadam kludam jus murgojat.no Nicas 9 sept.atcela lidojumu uz Rigu,nepaskaidrodami neko.
RIga nokluvu 10 sept. Plkst.12.Paldies par sagadatajam neertibam!
Airbaltic – – –
es iesaku vispar neizmantot tadu kompaniju,,nekad ari pats to neesmu izmantojis,,pa godigo uzmizt tadai kompanijai ar visu dargo bosu
Vai tiešām nevarēja normāli uzrakstīt tekstu un izlabot visas interpunkcijas un ortogrāfijas kļūdas? Tāda sajūta, ka bērns būtu rakstījis 🙁
Mums atkal tikai pozitīva pieredze. Lidojam jau vairākus gadus un ne reizi nav nâcies vilties. Lidojam diez gan bieži. Laikam veicas 😀
Izsaki savu viedokli!