Kā “Bez Tabu” atklāj šoferis, viņš devies pie kāda eksperta, lai izpētītu švīkas. Pie šī eksperta Maskavas ielā viņu nosūtījuši paši “Circle K” darbinieki. Eksperts atzinis, ka vairums tas ir no mazgāšanas slotiņām.
Tomēr vēlāk pienāca e-pasts no eksperta, kas pamatīgi samulsināja Artūru. E-pasta vēstule atnāca no uzņēmuma “Gjensidige”, kuri neapstiprināja švīku rašanos no mazgātuves.
“Tad es sapratu, ka “Gjensidige” taču apkalpo “Circle K” un viņiem taču nemaz nav izdevīgi dot to akceptu, viņi noliedza, ka švīkas radušās no slotiņām, lai gan eksperts taču pateica,” skaidro Artūrs.
Savu neapmierinātību pret “Circle K” auto mazgāšanas pakalpojumu bija arī Latvijas Radio ziņu balsij Evijai Unāmai.
Ha! Laikā, kad Skrastiņartūrs reklāmā aicina mazgāt autiņu @CircleKLatvija automazgātuvēs, @BezTabuTV3 apliecina, ka labāk nevajag. Es guvu mācību pārmaksājot, citam – mašīna saskrāpēta. Abos gadījumos uzņēmums savas “šaizes” neatzīst. ? Reputācijai uzspļauj. Žēl.
— Uzvārds (@EvijaUnama) 17 April 2018
Interesanti, kāpēc par pakalpojumu, kas maksā 12,42€ jūsu @CircleKLatvija aparāts pie automazgātuves no kartes paņem 18,03€?! pic.twitter.com/WAifRMipha
— Uzvārds (@EvijaUnama) 27 March 2018
Pabrīdini arī citus autovadītājus – dalies ar šo rakstu!
Šeit ir 0 komentāri
Izsaki savu viedokli!