Portālā sudzibas.lv kāda pircēja, kura apmeklējusi “Maxima” veikalu Rīgā, Jaunciema gatvē, ir ievietoju ziņojumu par veikala slikto apkalpošanu.

Sieviete raksta:

““1.februārī iepirkos Maxima veikalā, kurš atrodas jaunciema gatvē 174. Vēlējos iegādāties granātābolus, taču diemžēl granātāboli, kas bija izlikti pārdošanā, bija drausmīgā stāvoklī, kā arī lielākā daļa dārzeņu un augļu!

Atradu pārdevēju Ievu, kas laipni piedāvājās paskatīties noliktavā labākas kvalitātes granātābolus. Kad viņa bija jau iznesusi man augļus un pat palīdzēja izvēlēties labākos, otra pārdevēja pienāca klāt un rupjā krievu valodā sāka bļaut uz mums.

Ka jāpērk to, kas atrodas tirdzniecības zālē un, ja mani kaut kas neapmierina, lai dodos uz citu veikalu. Uz manu teikto, ka man ir vajadzīgi labas kvalitātes augļi lielā daudzumā, viņa vispār nereaģēja, neskatoties uz to, ka otra pārdevēja centās viņu nomierināt un izlīdzināt šo situāciju.

Galu galā šī pārdevēja Anna ar rupju frāzi krievu valodā un neapmierinātu sejas izteiksmi aizgāja prom.

Un pēdējo divu mēnešu laikā šī nav pirmā reize, veikalā nepārtraukti ir bardaks pie ieejas, netīras grīdas, nesakopti augļi un dārzeņi, bardaks kasēs un nepārtrauktas rindas un vienmēr neapmierināti kasieri!

Ļoti lūdzu tikt galā ar šo ārprātu, kas pašlaik notiek šinī veikalā!”