Kāda sieviete pauž sašutumu par pārdevēju attieksmi veikalā “IKEA” Rīgā. Savu neapmierinātību vinā ievietojusi portālā sūdzības.lv.

“Šodien vēlējāmies nopirkt vitrīnu, kura ilgstoši nebija pieejama, bet šobrīd tieši bija veikalā. Samaksājām kasē un gājām saņemt mēbeli.

Konstatējām, ka gabarīti neatbilst mūsu mašīnas iespējām un lūdzām, vai nevar nogādāt uz adresi ārpus Rīgas (4. zonā, kā bija rakstīts plakātā uz sienas) , bet mums pārdevējs Dainis (un vēl arī Pēteris) sāka stāstīt, ka tas ir ļoti dārgi un nezina, kad būs pieejams transports, kurš vispār braucot 1x nedēļā un nevarot zināt, kad būs tā nākošā reize.

Uz jautājumu, vai nevar uzglabāt preci veikalā, kamēr mēs noorganizēsim citu transportu, saņēmām negatīvu atbildi,” par notikušo raksta sieviete.

Viņa skaidro, ka finālā atgrieza preci un saņēma atpakāl naudu. Pircēja secina – labāk aizbraukt uz Viļņu, iegādāties preci, samaksāt par atvešanu uz konkrētu adresi un saņemt vajadzīgajā laikā.

Tikmēr komentāros cilvēki pauž neizpratni, kāpēc pirms pirkuma veikšanas pircēji neprāliecinājās par to, vai prece ielīdīs mašīnā.