Saslimšana ar Covid-19 atstājusi sliktu pašsajūtu arī uz Jeļenu, ticot, ka slimnīcas darbinieki to ņems vērā, tomēr nekā – slimnīcas reģistratūrā kategoriski atsakās pieņemt sievieti, aizbildinoties ar ārsta principialitāti!

“Es mēģināju sarunāt piezvanīt ārstam, viņi man atbildēja, ka nezvanīs tāpēc, ka ārsts nepieņem, ja pacients nokavē pat vienu minūti, kaut arī atbraucis, piemēram, no Ventspils, vienalga. Nespēju noticēt, ka septiņu minūšu kavēšanās dēļ nevar pieņemt,” pauž Jeļena.

LASI VĒL: Ceļa posmā Rīga-Koknese notika nelaime. Cilvēki pikti par tālāko autobusa vadītāja rīcību (Video)

Janita Veinberga, Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas pārstāve, skaidro: “Ja mēs nākam tikai pie ārsta, tas scenārijs ir daudz vienkāršāks, tiek noformēti dokumenti un viss.

Ja mēs runājam par kādiem atsevišķiem izmeklējumiem, ir speciāli izmeklējumi ar kontrastvielu, respektīvi, laiks, kamēr mēs nonākam līdz pašam procesam, ir sarežģītāks un garāks. Mūsu pieraksti konkrētajam izmeklējumam pieraksti tiek veidoti ik pa 30 minūšu intervālam, rindas ir garas, un mēs cenšamies apkalpot maksimālo pacientu skaitu.”

Sarunā ar ārstu kompromisu neizdodas rast, kaut arī sieviete gatava gaidīt tik, cik nepieciešams! Jāņem vērā atšķirības, ja cilvēks dodas vizītē pie ārsta vai vizītē uz izmeklējumu, tādējādi prasot ilgāku laiku reģistrācijā!

“Konkrētā situācija, protams, ir nepatīkama gan mums, gan pacientiem.

Vissirsnīgākā atvainošanās pacientei, tāpēc pieraksts ir pārcelts uz tuvāko pieejamo laiku. Viena lieta, ko mēs esam apņēmušies darīt, ir skaidrot pacientiem, cik minūšu ir nepieciešams, izejot no tā, pie kā cilvēks nāk,” saka slimnīcā.