Dvīņi – topošie fiziķi

Merkūra aizsargātie tiecas uzzināt visu par visu. Viņu mīļākās grāmatas ir enciklopēdijas. Klasē viņi ir vieni no visgudrākajiem bērniem, kuri nemitīgi uzdod skolotājiem jautājumus. Jaunu informāciju viņi uztver viegli. Dabas dotā zinātkāre un vieglā mācīšanās padara Dvīņus par labākajiem eksaktajās zinātnēs. Viņiem interesē, kā iekārtota pasaule un pēc kādiem dabas likumiem mēs dzīvojam.

Vēzis – aizrautīgs biologs

Vēzis ir kolektīva dvēsele un klases biedru mīlulis. Taču nereti bērnībā šīs zīmes pārstāvjus nekaunīgi izmanto. No Vēžiem noraksta teju vai pus klase, viņiem prasa, lai tie pilda laboratorijas darbus bioloģijā. Tā rezultātā tiek ietekmētas pašu Vēžu sekmes.

Vecākiem vajadzētu atbalstīt savus lolojumus un atrast viņiem iespēju nodarboties ar kaut ko aizraujošu ārpus skolas. Piemēram, nodarbības mākslas skolā vai jauno naturālistu pulciņā.

Lauva – programmētājs – novators

Lauva ir visu mīlulis un klases vecākais. Skolotāji ciena Lauvas par spēju ātri uztvert jauno vielu, bet klases biedri par to, ka ar viņiem nekad nav garlaicīgi. Viņi ir tie, kas starpbrīžos rīko tračus, un pēc tam saņem brāzienu no direktora. Lauvas atklāj savus talantus eksaktajās zinātnēs, īpaši viņiem patīk informātika un programmēšana.

Jaunava – cītīgs filologs

Neviens pat nešaubās, ka Jaunava lieliski mācās skolā. Atzīmes liecībā šīs zīmes pārstāvjiem ir ļoti svarīgas. Jaunavas stingri ievērto noteikumus, skolas forma viņām vienmēr ir kārtībā un mati sakārtoti. Jaunavas ir tie bērni, kuri pacietīgi tura paceltu roku, līdz viņiem ļauj atbildēt. Un varat būt pārliecināti, viņi stundām ņemsies ar sarežģītu domrakstu, līdz tas būs ideāls.

Svari – ķīmiķi – eksperimentētāji

Balts halāts, kolbiņas un reaktīvi noteikti atradīsies Svaru portfelī. Viņi ir pieraduši, ka zinātne viņiem padodas viegli, tāpēc netērē laiku papildi zināšanu ieguvei un arī pret mājas darbu izpildi neuzskata par obligātu.

Svariem vienkārši nav vajadzīgas labas atzīmes liecībā. Viņiem pietiek ar parastu četrinieku. Viņi nemācās atzīmju dēļ, viņiem svarīga ir pašu interese.

Skorpioni- poligloti

Skorpiona mīļākie priekšmeti skolā ir svešvalodas. Viņi ar interesi mācās vācu, angļu un franču valodu gandrīz vai no bērnudārza laikiem. Astrologi skorpionu vecākiem iesaka pat necensties mudināt bērnus mācīties atzīmju dēļ. Šos skolēnus motivēs tikai personīgā interese pret priekšmetu. Tiesa gan kolektīvā Skorpioniem var rasties problēmas. Viņus bieži uzskata par zubrītājiem.

Strēlnieks – ceļotājs un ģeogrāfs

Amazones plašumi, Arktikas ledāji un džungļu biezokņi vilina zinātkāros Strēlniekus. Viņi kopš bērnības cenšas izpētīt pasaules kartes, izvēlēties sev ceļojumu maršrutus. Viņi bieži basto stundas. Un divnieks ir biežs viesis Strēlnieka dienasgrāmatā.

Mežāzis – talantīgs literāts

Puškina agrīnos darbus Mežāzis zina vai no galvas. Viņu nebiedē „Kara un miera” milzīgie apjomi. Viņš zina, no kā iedvesmojies Gogolis, kad rakstīja „Revidentu”.

Starpbrīžos Mežāzi bieži var sastapt ar grāmatu rokās: iztēles pasaule viņam ir svarīgāka par klases biedru muļķīgajām delverībām. Un vēl Mežāži ir ļoti prasīgi un paškritiski skolēni. Neveiksmes pārdzīvo ļoti smagi.

Ūdensvīrs- fantasts un astronoms

Ūdensvīrs ir talantīgs zinātnēs, taču bieži vien nevelta tām vajadzīgo uzmanību. Viņu vairāk interesē taisnīgums klasē, skolēnu tiesības un sabiedrības normas, kuras savu reizi drīkst arī neievērot. Tas ir mazs revolucionārs, kurš ir spējīgs sacelt visu klasi nobastot stundu, tas ir kā protesta veids. Ar skolotājiem Ūdensvīram var rasties problēmas, direktora kabinets viņam ir labi ierasta telpa.

Zivis – nenogurdināmi vēsturnieki

Zivis kā sūkli  uzņem aizvien jaunu informāciju. Grūtības viņi pārvar rotaļājoties. Mācību priekšmeta stundā, kas viņam patīk, Zivis staros kā zvaigznītes. Skolotājus tas sajūsmina, bet klases biedriem nereti tas skauž. Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka ar kolektīvu Zivīm ir sliktas attiecības.

Drīzāk jau vienaudži ne vienmēr saprot Zivju sarežģīto raksturu. Atradušas dažus draugus jaunībā, Zivis draudzēsies ar tiem no skolas sola līdz sirmam vecumam.

Žēl, ka skolotāji nepajautā skolēniem, kāda ir viņu zodiaka zīme, bet vajadzētu. Ja tiktu ņemtas vērā skolēna spējas un vēlmes, mācīšanās būtu daudz vieglāka. Harmonija starp pieaugušajiem un pašu sevi ir ļoti svarīga ne tikai mācību procesā, bet arī skolas dzīves vispārīgajā psiholoģijā.