3. Netipiski trokšņi. Ja telefona saruna tiek noklausīta, sarunas laikā var būt dzirdamas dažādas netipiskas skaņas vai pat balsis.

4. Šķēršļi. Pamats uztraukumam var būt arī tad, ja telefons, kas nolikts blakus datoru skaļruņiem, rada šķēršļus pat tad, ja jūs telefonu nelietojat. Tas var nozīmēt, ka spiegprogramma ir saistīta ar citu telefonu un bez jūsu ziņas pārraida tam datus.

5. Savienošanās ar abonentu notiek ilgi. Ja sākat manīt, ka zvanot kādam, savienojums ar abonentu notiek ilgi, un arī atvienošanās ilgums ir lielāks nekā parasti, tā var būt pazīme, ka notiek noklausīšanās. Izskaidrojums tam: spiegprogrammai ir nepieciešams zināms laiks, lai pieslēgtos sarunai.

Šādā gadījumā labāk parādīt telefonu speciālistam.