Tālāk sākas vēl interesantāks, blakus sievietes virs atnāca no lidmašīnas salona aizmugurējas daļas un paziņoja ka vieta, kura viņam ierādīta iekāpšanas talona lidmašīnas salona neeksistē , jo tajā rinda ir tikai divas vietas , sakas ilga lidmašīnas apkalpes apspriešana ar Rīgas lidostas darbiniekiem vai izsēdināt šo vīru , vai ne , un pārrunas ilgas minimums pusstundu.

Pēc brīža tas jau bija ap plkst. 16.00 pasažieri pa logu ieraudzīja, ka bagāžā ir atstāta āra un sākas paaugstināta toni komunikācija starp bagāžas īpašniekiem un lidmašīnas apkalpes personālu, kāpēc bagāžā nav iekrauta bet stāv āra ratiņos un kāda veida bagāžu dabūt iekšā lidmašīna.

Tad atskanēja ziņa pa skaļruni, ka lidmašīna kavēsies vismaz pusotru stundu, jo Nīca ir slikti laika apstākli , nu ko padarīsi , tikai pieņemt un gaidīt , tad tika paziņots ka visu šo laiku mums jāsēž lidmašīna , jo katru mirkli var izmainīties un mēs lidosim, un šajā mirkli atskanēja skaļruni kapteiņa balss un visi cilvēki apklusa, jo izklausījās, vai viņam kāds uzlika rokas uz kakla un viņš cīnās, lai pateiktu mums svarīgo informāciju, vai viņam noticis kaut kas traģisks un viņš raud, vai nu viņam problēmas ar alkohola daudzumu.

Vienīgais, ko mēs sapratām no paziņotā teksta, ka mums jāiet ārā atpakaļ uz lidostu un jāgaida informācija, ņemot visas mantas līdzi.

Kad izgājām ārā, uzzinājām, ka lidmašīna atcelta un mums jāvirzās uz AirBaltic kasēm un jāpārreģistrējas uz citiem lidojumiem, kur mēs visi pasažieri rindiņa devāmies un pavadījām, stāvot kājas, nešķirojot mazie un lielie, jaunie un gados cilvēki veselas četras stundas, jo viena meitene fiziski neko nevar ātri izdarīt.

Pēc kaut kādas stundas viņai pievienojas otra palīdze un sākas drusku ātrāk kustība, bet drusku tikai, meitenes tiešām strādāja labi, ļoti lēni tikai, bet ņemot vērā, ka viņiem jāsaliek tik daudz informācijas kopā, varu tikai pateikties viņiem par padarīto darbu!

Es personīgi atstāju lidostu tikai plkst. 21:30 (atbraucu 14.00), atstājot aiz muguras vēl vismaz cilvēkus 30.

Laimīgā kārtā dabūju pārlidojumu nevis rīt, bet diemžēl tikai pirmdien agri norīta ar vienu pārsēšanos, apmaksātas biļetes taksim turp/atpakaļ un kuponu 5€ maltītei!
Man ļoti interesē, vai AirBaltic kādam no mums visiem kompensēs šo murgaino dienu, zaudētas atvaļinājuma dienas! Zaudētas viesnīcas un mašīnas īres? Šaubos es gan, jo šī kompānija rīkojas, kā gribu, tā daru jau daudz gadus!

Gribu arī pateikt, ka skatīties uz cilvēkiem, kuri brauc tranzītā, izmantojot Rīgu un kuri tiks līdz galamērķim tikai labāka gadījumā rīt vakara vai pēc divām dienām, bet ceļojums uz Franciju viņiem kopā sastāda tikai četras dienas, bija ļoti, ļoti sāpīgi un teikšu godīgi ļoti skumji klausīties, ka mūsu valsts pārstāvētā kompānija AirBaltic rīcība ar savu attieksmi pret pasažieriem bojā kopējo mūsu valsts tēlu!

Ļoti atvainojos par kļūdām un tik emocionālu stāstu, drusku noguru, bet klusēt vairs nevarēju!