Uztvere ir smalka lieta! Nekad nevar ticēt savām acīm. Fotogrāfi, piemēram, ir īsti meistari acu apmānīšanā! Viņi spēj likt mums redzēt to, ko vēlas viņi.

Iedarbība uz uztveri spēlē galveno lomu reklāmas mārketingā. Tikai īsts profesionālis spēj lētu kravas autiņu „uzdot” par elitāru auto, pieliekot tam skaistu pazīstamas firmas logotipu. Šie fotogrāfijas guru spēj konkurēt pat ar rūdītiem reklāmistiem.

Piedāvājam tavai uzmanībai kārtējo jautro atlasīti no sērijas ”fotogrāfijas, kas uzņemtas visīstākajā brīdī”.

1. Viņi vārtījās uz laukuma, es vārtījos no smiekliem.

2. Neredzamās stīgas

3. Ak, šī vētrainā iztēle!

4. Viņi dzīvoja ilgi un laimīgi un kļuva par vienu veselu…

5. Bez komentāriem

6. Cik gan sarežģīti būt vīrietim!

7. Tavs mazulis aug pa minūtēm

8. Perfekta reklāma!

9. Otrajā plānā…

10. Trakoti garas kājas!

11. Izbrīns ir visai nopietns

12. Kurš te ir saimnieks?

13. Mammīt, ko tu dari?

14. Bez pudeles skaidrībā netiksi

15.

16. Ieskaties…

17. Mmmm, kāds aromāts…

Malači, neko neteiksi! Šeit pat nav runa tik daudz par talantu, kā par spēju jebkurā situācijā saskatīt kaut ko jautru un pozitīvu.